1cocuksevdasi sevmeye alamazlardı kusar diye o derece fazlaydı özel günlerde 3 ,4 tane kıyafet alırdım giydirdiğim bazen snyelik kalıyordu . Fışkırarak kustuğunda ağlardım korkardım ilk annelik bide bilmiyoruz .Umarım sizin yavrunuz kısa zaman da düzelir benim kızım gibi olmasın da . Doktor Gastrotuss baby şurup yazmıştı ama fayda etmedi bize onu da sürekli sürekli lanse ettiğimden verdi ona göre çok normaldi kusması .