Canays istanbulda salih marangoza gittik hep. 4 seri alci, ameliyat (asilotomi) ve ayakkabilar. Alfa fleks kullaniyoruz suan sadece uykularda. Sag ayak pevliyiz. En son kontrolde nuks yok dedi sukur ama benim izlemim ayaginin tarak kismi ice donmeye cok meyilli ice tutuyor sanki ayakkabiyi birakinca tak diye donecek gibi. Cok endiseliyim bosa mi cocuk eziyet cekiyor diye. Ayakkabilarini uyuduktan sonra takabiliyorum cok zor geciyor uykuya. Az once takarken uyandi ve agladi. Sonra geri dalinca taktim boyle olunca ben de cok uzuluyorum. Gunleri sayiyorum 4 yasa kadar takacak dedi dr u. Hayirlisiyla nuks olmadan biter insallah .