İlk bebeğim bilmiyorum doğduğun dan beri yeni doğan biberon ucu kullanıyoruz şu anda 5 ayına doğru gidiyor geçen eczanede gördüm 6+18 veya 6+12 tarzı biberon uçları vardı kullanmaya başlamalı mıyım artık aynı şey emzik için de geçerli ve farkediyorim kızım biberon dan mamayı içerken yoruluyor ucundan kaynaklı mı acaba