kbragoktug_ Bebeğim 4 aylık emziriyorum en son 14 şubatta regl oldum Test yaptım negatif Ne yapsam adet olurum acaba bilen var mı
CatBoy kbragoktug_ Hormonal olarak adet görmemeniz normal ilk adetimi süt kesildikten sonra oğlum 9 aylıkken gördüm. Söktürücü kullanmayın şuan
ceylan34 Emzirdiginiz için normal adetinizin düzensiz olması doktora sormadan burda verilen tavsiyelerde biseyler yapmayın doktorunuza sorun 😊
kbragoktug_ ceylan34 testte yaptım negatif sizce bisey olsa çıkmaz miydi testte en son 14 şubat tarihim İnşallah yoktur bebeğim daha çok küçük
ceylan34 kbragoktug_ Korunuyorsaniz birşey olmaz tabi ama kadın doğuma bı görünün bence içiniz rahat etmesi açısından