byz1 ya vucut yapısına da göre değişir diğerlerinin yorumlarını da okudum da şimdi 8 ay inanın böyle bi ameliyat için az bir süre benim oğlum karnıma oturunca ya da fazla ağır kaldırınca falan hala acıır 19 ay olmasına rağmen bunlar hep normal şeyler bence normal kaşıntı ağrı kızarıklık yoksa sıkıntı etme ama yinede içine sinmezse doğum yaptığın doktora bir git ♥️