rm01 bebeğim daha 1 aylıkken tanı konuldu. Şimdi iki aylık hala daha kan veriyoruz her hafta şuana kadar küçücük bebekten 22 tıp kan aldılar kansızlık başlangıcı oldu bugün tekrar gitmiştik hastaneye artık kan verdirmemeye kararlıyım çok fazla aldılar. Hemde gereksiz yere. Çok fazla hastane gezdim. Bugün ki doktor geçici gibi duruyor ama takip edicez dedi gönderdi açıkladıkları bir şey de yok tedavi de yok sadece kan alıp araştırıyoruz diyorlar metabolizma, immünoloji, hematoloji, ramotoloji, gastroloji, neredeyse her bölüme gittim en son genetiğe gönderelim dediler artık hastaneye gitmekten de bıktım çocuğum olduğuna sevinemedim daha