Baharyagmurux Merhaba bayanlar bu takım bayram için nasıl sizce çok kararsız kaldım birde açık bayanlar bayram kombinleriniz neler acaba hic güzel birşey bulamadim bu bayram kendime çok kararsiz kaldim fikirlerinize ihtiyacim varr 🙏🏻
Tatlican Baharyagmurux Takim oluşu guzel ama desenini sevemedim.Gunluk elbise sevmezmisiniz oda hos oluyor
Sadekahve_ Baharyagmurux yani aslında güzel ama hem sportif hem de klasik bir havası var ikisinin ortası gibi.. sadece bunu giyer çıkarsanız çok günlük imajı verebilir ama bence takılarla (kolyeler-küpe-bileklikler) desteklerseniz daha gösterişli durur diye düşünüyorum. Birde saç modeli tabi. Eğer saçlarınız açık olacaksa arkaya atılmış önlerden salınmayan bir saç daha yakıştırdım. Çünkü desenli desenli zaten çok boğmaması açısından ☺️ benim fikrim böyle 😊 Güle güle giyin 🌸
BENOYLEUYGUNGORDUMM Baharyagmurux bayramlık falan almadım kendime😃 takıl değilde elbise baksanız daha hoş olur sanki
alpsmother_ Baharyagmurux ben çok beğendim hem sık hem spor ben bayram diye tütülü fırfırlı elbiseler giyme taraftarı değilim abes geliyor artık 😂
Baharyagmurux Tatlican günlük elbise de çok baktım ama hoşuma gitmedi pek ben daha çok pantolon bluz veya takım şeklinde giyinmeyi seviyorum pek bulamadim hosuma giden birsey bununda deseni kafami cok karistiriyor ama eşim kardesim delan begendi arada kaldim o yuzden biraz
Tatlican Baharyagmurux Arada kalma oldugunda aslinda tamda begenmedim ama hadi yeni bir kiyafetim olsun demek oluyor yani bende busekilde .Biraz daha bakin bekli aa iste bu dediginiz birsey denk gelir
Baharyagmurux Tatlican evet tam dediginiz gibi bütün instgram butiklerini talan ettim ama yok hosuma giden hep ayni şeyler. 🫠
Baharyagmurux BENOYLEUYGUNGORDUMM çok elbise insani degilim ya çok cicekli yada çok düz elbiseler oluyor o yüzden pek elbise bakmiyorum 🙂
Baharyagmurux alpsmother_ bende giyemiyorum çok elbise bu takımın da deseni kafami karistiriyor daha sade birsey ariyorum sanki ama bulamadim pek