Kaymakliiball Yagmur988 bence normal adet olcağım gün olmayıp akşam üzerine test yapmıştım birde 3 kayıptan sonra çift çizgi çıktı acile gittik kan vermeye 53 tü hamilesin dedi bebeğim şuan doğdu 5 bucuk aylık olduu rabbim sağlıklıca kucağınıza almayı nasip etsin mübarek günlerin yüzü suyu hürmetine 🤲🏻♥️
Yagmur988 Kaymakliiball Teşekkürler güzel dilekleriniz için 13 aylık bir bebeğim var pozitif görünce heveslendim açıkçası 🫠😓
keremellac Benim adet olmama 3 gün vardı testte silik çizgi çıkmıştı beta da 7 çıkmıştı şuan yanımda uyuyor rabbim herşeyin hayırlısını verir sıkıntı yapmayın bi kaç gün sonra tekrar kan verirseniz belli olur
OgrtmnHnm1 Yagmur988 ilk deger önemli değil canım kötü düşünme 2 günde 2 katina çıkması lazim sen 1 hafta sinra bir daha kan ver. Bende 56 degerle öğrenmiştim sonra çok hızlı ilerledi 1 hafta aonra 3800lere mi ne çıkmıştı. Şimdi oğluşum doğdu 9 aylık oldu bile
tazeanacik Yagmur988 Şuan 6 aylık bi bebeğim var ilk öğrendiğimde değerim 15’ti. Umudunuzu yitirmeyin 🥰 olmazsada canınızı sıkmayın vakti vardır elbett
Yagmur988 Tahaaaa Pozitif görünce sevindim canım açıkçası kesinlessin daha çok sevinicem plansız oldu ama keşke olmasaydı denemedm hiç 🥹🤲
Yagmur988 Yaademm Evet iki gün olması beni bir tık daha umutlandıriyo doktorun şak diye kimyasal demesi biraz üzmedi değil 🥲🥲
eraysen Yagmur988 öncelikle herşey hayırlısıyla gönlünüze göre olsun bende adetime 2 gün varken 16 ile öğrendim şuan 8 buçuk aylık önemli olan değerin kaç olduğu değil 2 günde bir en az %60 artış olacak şekilde değerin artması
Yagmur988 eraysen Teşekkürler takip edeceğim dediğiniz gibi herşeyin hayırlısı Rabbim nasip ettiyse benimledir🫠🥹
Yagmur988 pserenity İnşallah benimde aynı şekilde olur kızımda henüz çok küçük ama haberini alınca mutlu oldum açıkçası 🫠
Yaademm Yagmur988 ben 5 ay önce yaşadım 26 gibi bir değerle öğrendim ama artmadı inşallah seninki güzel artar