muzicelerim2 Ben mi yanlış biliyorum yoksa herkeste farklı mı anlamadım her hareketinde değil ama çoğu zaman diyim hareket ettiğinde karnımın içi acıyor kısada sürse sertleşip düzeliyor karnım 25. Haftadan beri var şuan 28iz sizde var mı kasılma
Menessasmom muzicelerim2 bebek toplanıyor sanırım o yüzden oluyor o sertleşme ağrı giriyor acıyor öyle olduğundada
arasardaannesi muzicelerim2 yalancı sancı olabilir bnmde oluodu erkn doğurcam sanıodum ama erkn olmadı gunde bıkac kez oluodu.ama yalancıymıs gerck sancı 5-10 dakkada bır fln gıttıkce daha sıddetlenen bı agrıymıs