Bebeğim mama ile besleniyor kilosu da yerinde çok şükür 🧿 doktorumuz sen istiyorsan ek gıdaya başla dedi ama bebeğim henüz oturmuyor yani ek gıda için erken değil mi? Ayrıca hiç bir açıklamada bulunmadı ben sordum çorba verebilirsin falan dedi bilmiyorum geçiştirdi .. ben biraz daha bekleyeceğim ama doktorsuz ek gıda to yönetebilir miyim bilmiyorum sizler nasıl yapıyorsunuz??