fatosh_00 Oğlum 28 günlük sütüm az olduğu üçün doymuyor məndə mama vermeye başladım 60 ml 2 kaşık mama veriyordum bugün 90 ml 3 kaşık verdim maşAllah olsun hepsini yedi bitirdi 90 ml sizce fazla olmazmı yoksa böyle vermeye devammı edeyim
KaynanaYiyen fatosh_00 60ml de doymuyorsa ağlar zaten huzursuz olur anlarsın. O yüzden 90 ml verebilirsin. Ama doyuyor dersen verme. Bende 1 aylıkken 90 verirdim.
catcilek Fazla bence biz 3 aylık olduk dün doktor kontrolünde 90-120 arası ver dedi bence 60 ı geçme doyar o ben ilk ay 30 verdim hep doyuyordu
fatosh_00 60 ml verdiyim zaman 3 saat olunca uyanıyor veriyorum mama tekrar uyuyor amma bu son günler 1 saat 2 saat geçiyor uyanıyor ağlıyor bana dedilerki doymuyor o yüzden 1 saatinde 2 saatinde uyanıyor 90 ml ver dediler bende verdim hepsini yedi
Oyku55 fatosh_00 o kadar küçük bebek zaten 2 saate bir beslenmesi gerek normal uyanması o uyanmasa bile sen uyandırıp beslemelisin bu 2 -3 ay böyle devam edecek
KaynanaYiyen fatosh_00 senin 28 günlük bebeği zaten 2 saatte bir beslemen lazım. Hatta olabildiğince memende tutman lazım. 3 saat aç kalamaz o bebek. Yazık günah. Sarılık olur sonra.
ceylan54 Benin oglumda 28 gunluk oluyor yarin ilk basta 30 ml verdik simdi 60 veriyorum yetiyor mu diye dusunuyorum ama fazlasina cikmadim henuz korkudan bisey olursa diye 😊
fatosh_00 ceylan54 aynen məndə ilk defa 30 somşnra 60 ml verdim baktım doymuyor 90 ml verdim dünden beri 90ml veriyorum dr dedi eger kusması yoksa ver 90 ml
KaynanaYiyen fatosh_00 emzirmezsen sütün olmaz ki. Boş meme emzirmen gerek ki beyne uyarı gitsin süt için. Bir de doktorlar öyle der. Sen yenidoğan olduğu için 2 saatte bir besle. Ben ilk 2 ay memeden indirmedim sürekli meme mama gittim. Sarılık olmadı kızım o yüzden