Şimdi anneler benim bebeğim normalde süt ürünleri yumurta dana eti kuruyemiş alerjili bebek. Ben sıkı bir diyetteyim ne yediğimi gün içinde yazarım not alırım. Sebzelerle beslenirim. Bugün ıspanak yedim bebeğim iki üç gündür affedersiniz kaka yapmıyordu bugün yaptı yemyeşil ama bayâ koyu yeşil ve acayip pis kokuyordu o kadar kokuyordu ki şok oldum. Sorum şu ıspanak tüketen anneler bebeginizin kakası o gün öyle olur mu yoksa bizimki yine başka birşeye alerji mi yaptı anlamadım. Ve beni emmemeye başladı tekrar çok üzülüyorum:(((