DeryaKenanKayra Kızlar ben 3 ay önce sezeryanla doğum yaptım şuan baya bir göbek kaldı ne yapmalıyım korse kullanımım nasıl olmalı?
Agg0207 DeryaKenanKayra mutlaka korse kullan canm şimdiye kadar kullanmadysan geç bile kalmşsn bnce bana 1 hafta sonra tak dedi doktorum ve düzenli kullanmadm bendede baya kaldı 1 senede anca indi göbegim şimdiki aklm olsa hep takardım