bakkalemzigi 1byd kullanabilirsiniz her bebekte farklı geçiren de var geçirmeyen de burdan okuduğum yorumlara dayanarak söylüyorum
Deletedmom_113 1byd bazı bebeklere yarıyor bazılarına yaramıyor oğluma yaradı ama kızıma hicbirsey yaramadı malesef
gizemtann Ben kullandım çok faydasını gördüm ama çok gazlı bebek değildi sadece bir gün çok gaz sancısı olmuştu inşallah sizde faydasını görürsünüz
zehrashnn Kullandım ve bir işe yaradığını düşünmüyorum çocuğu daha çok kıvrandırdı hatta. Bıraktıktan sonra masaj filan yaparak daha rahat etti