Bebeğim 13 aylık hiç adet olmadım şuan wc de farkettim kahverengi bir akıntı acaba adet mi olacam dedim Googledan baktım hamileliğin ilk belirtilerinde var yerleşme kanamasında kahverengi akıntı olur diye başına böyle bişey gelen var mı şuan şoktayım