kızlar dün sabah kızım 4 de uyudu öglen 1 di uyandığı bende bende uyuya kalmışım bir uyandım kızım hala uyuyor çok korktum bişe oldu sandım sonrada 3 buçuk gibi uyudu 4 buçukta uyudu sonra tekrar mız mızlandı 6 gibi memede uyudu 7 çeyrekte tekrar uyandı oynadık fln 8 bucukda uyudu 9 bıçukda uyandı 11 gibi uyudu normalde boyle yapmazdım bügün boyle yapıyor neden çok uyuyor ya 4 ay 12 günlk normalde boyle degildi