sulearassss Selam arkadaşlar.. 6 haftalık hamileyim ama tansiyonunu olcuyorum bu aralar sürekli 13 8 14 9 yada nadir 12 8 çıkıyor genelde 13 lerde ne yapmalıyım salı günü kadın doğuma gidicem başına biyle bişey gelen var mı acaba
Shaggy_ sulearassss Hayırlı olsun öncelikle. Gebelikte tansiyon çok ciddi bir problem ilk zamanlarda çok sorun olmasa da son aylarda bebeğe de size de çok ciddi zarar verebilir. O yüzden sıkı takipte kalın ve beslenmenize çok dikkat edin
hogwarts sulearassss düşürmek için gebeliğe uygun tansiyon ılacı veriyorlar bana vermişlerdi sizi bilemeyeceğim
KumsalAda2 sulearassss öncelikle geçmiş olsun benim son 2 ay kala tansiyon sorunum oldu tuzsuz ve hamur işini bıraktım takiple ilerledik doktorumuzla en son artık 14 15 leri görünce ciğer geliştirici vuruldum 2 defa 38 hafta da aldı doktorum ama şuan arkadaşım hamile baştan çıktı onunda ilaç kullanıyor ihmal etmeyin bi an önce gidin doktor hem anne için hem bebek için tehlikeli demişti sağlıkla kalın inşallah rabbim şifa versin
twinsmomm2 sulearassss son haftalarda tansiyon sıkıntısı yaşamıştım ilaç kullandım baya bı hatta kadın doğum doktorum başlatmıştı hemen ilk haftalar nasıl olur bilmiyorum ama kesinlikle tuz tüketmeyin
hogwarts sulearassss hatırlamıyorum kaçıncı haftada olduğumu kadın doğum doktoruna söyleyin o veriyor zaten sonra da perinatolojiye yönlendiriyor
KumsalAda2 sulearassss şükür kalmadı canım doğum öncesi yükselmişti 14 9 falan 1 gece hastanede yattım öyle düşürülmüştü sonra 1 hafta sonra doğum oldu zaten kiminle kalıyormuş ama tansiyon hastanede yatarken yan odamda vardı biri o demişti