Arkadaşlar ben 2 yıl önce eşimden ayrıldım kızım 1 yasindayken şuan ailemle yasıyorum ben nobetli calsiiyorum annem kızımla ilgileniyor geceleride beraber uyuyorlar kizim benden çok annemi tercih ediyo cok üzülüyorum yatacagimiz zaman annanesinin yanına gitmek istiyor kızımla bağımı tam kuramadigimi düşünüyorum cok üzülüyorum dusunceleriniz ve tavsiyelrinizi cok merak ediyorum