znmte1 ben koltuğun önüne yere yastık koyuyordum ona yaslıyordum oğlumu, sağına ve soluna da yastık koyuyordum böylece ne yanlara ne arkaya devrilme durumu olmuyordu. Öne düşüyordu evet ama zamanla oda geçiyor. 8 aylıktı tamamen desteksiz oturmaya başladığında. Yani şu an bi anda desteksiz zaten oturamaz yanlarını sırtını yastıkla desteklemeniz lazım