Kızlar ilk ayda kalça ultrasonu normal çıktı sonradan gözleme gerek yok dedi doktoru. Geçen gün farkettik cok toplu bir bebek değil zaten ama sağ kasığındaki boğum daha belirgin sola göre sol daha zayıf duruyor. Bugün gittik normal dendi ama tatmin olamadık iyi bir profesör arıyoruz şu an. Böyle bişey duydunuz mu başına gelen var mı ? Sonradan olabiliyormuş çünkü