ronyammmmm Kızlar merhaba normal dogum sonrası ayaklarım inanılmaz şişti ödem topladı dizlerimden aşağı çok kötü ama ayaklarım daha kötü neden oluyor geçiyor mu normal mi başına gelen varsa yazabilir mi
ilongirav ronyammmmm terlemek çok iyi geliyor ben gece iki üç kere üstümü değiştirecek kadar terliyordum ince yatmama rağmen meğer ödemi atıyormuşum o yüzden hiçbir yerimde bir şişlik olmadı.
miray_85 Benimde sezeryandan sonra çok fazla şişmişti 10 güne geçti yuruyuş yaptim birazda bol su içtim
kubicim81 Ayy bende aynı oldum 5 gün oldu doğum yapalı hamilryken bu kadar ödem olmamıştım ayakkabılarım olmuyo artık. Nasıl gidicek bilmem