baybars2024 hayatımda yaşadığım en kötü ağrı diyebilirim. Dikişten çok baş ağrısı boyun ağrısı çekmiştim. Mümkün mertebe düz uzanın yastıksız. Bol bol kahve için ben 10 bardak içiyordum dayanamıyordum. En son annem sağolsun yağla masaj yapmıştı sanki bir şey yerine oturdu o an geçti ağrım. Ama 1 hafta çekmiştim keşke en başından yapaydı