Aselincimom ceylan54 bazı doktorlar ver diyor bazıları verme benim bebeğim sadece mama ile besleniyor su vermiyorum çünkü mama da su ile hazırlanıyor
_mommm00 Bizim doktorumuz her mama sonrası 1 çay kaşığı ver ağzındaki mama kalıntısını alsın dedi veriyorum ben
55gmz Evet banada demişti doktorum..1 çay ya da 2 çay kaşığı verebilirsin demişti..ağzı kurumasın mama kalıntısı kalmasın diye