Alerji doktoruna gittik egzama dedi ve nemlendirici Soyeldi bı de katkisizi vazelin kullan dedi.henuz başlamadım ama ben de süt alerjisini sordum doktor süt ve paketli gıda yemeyi kes takip et azalırsa ondandır dedi.bir kaç gündür yemiyorum paketli gıda ve süt urunleri yüzü azaldı ama boynu duruyor orayı da hafif ılık su pamuk ile siliyorum