Tugcekus Merhaba, yüksek ateş ve aşı yerinde ağrı yaptı bacağına dokununca sızlanıyordu. ilk gece zor geçmişti ama 6 saatte bir calpol verdim. doktorumuz yüksek ateş yapacağını da söylemişti yine de beklediğimden kolay geçti. Umarım sizin de öyle olur 🙏🏻