Merhaba arkadaşlar öncelikle uzun olucak biraz zamanını ayıran herkese teşekkür ederim, oğlumun doğumdan itibaren önce leke olarak sonra yaraya dönen yaralari oldu ve bu gitgide ilerledi çok fazla doktora götürdüm eğitim araştırmalar , doçent doktorlar ,özel hastane doktorlar bisssuru tahlil yaptırdım alerji falan yok çıkmıyor ve yaraları sürekli kahverengi kahverengi akıyor ense kisminda belinin iki tarafında ve sağ kolunda mevcut bu yaralar sürekli kuruyor sonra akıyor tekrar kuruyor bu döngü sürekli var böyle bir şey yaşayan çare bulan var mı arkadaşlar gerçekten artk çok üzülüyorum her uyandığında kasinarak uyanıyor oyun oynarken sürekli kaşınıyor elimden birşey gelmiyor bissuru krem kullandık antibiyotik, kortizonlu kremli en iyi vücut nemlendiricilerini kullandım ama yok olmutor geçmiyor artık ne yapacağımı şaşırdım bilgisi olan gerekirse iyi bir doktor Türkiye’nin diğer ucunda deseniz gidicem gerçekten çok kötü durumda vücudu şimdi buraya bir kaç fotoğraf atcam durmadıgi için çocuğum fotoğraflqr fazla net olmayabilir