Gulsbaby Arkadaşlar aldığım tüm mama önlükleri bol geliyor sıvı bir besin yiyorsa boynuna doluyor. Tavsiyeniz nedir? Ne yapmalıyım?
ikiekmekaldimevegidiyorum E bebek ya da carrefoursada tek kullanımlıklar var paketli ben onlardan alıyorum diğer önlükleri yıka et uğraşmak istemedim artık çok pahalı da değil zaten kullanınca atıyorum arkadan bağlamalı ya da yapıştırmalı oluyor
ikiekmekaldimevegidiyorum Gulsbaby evet daha rahat oluyor kızım diğer önlükleri durdurmuyor asılıp duruyor sürekli bunlar daha rahat olmamızı sağladı deneyebilirsiniz