Bebek anneyi tanımaya başlarsa saçlar dökülmeye başlar derler halk arasında.Bebegim 3 aylık benimkilerde dökülmeye basladı ilk oğlumda da hızlıca dökülmüştü uzun sürmüştü.Bilimsel olarak hormon seviyelerin düşüşü derler bence yağlarla beslemek çam terebentini şampuana karıştırmak iyi gelecektir.henuz denemedim çünkü gece uykusuzlugundan gündüz baygın gibi oluyorum zor banyo yapıyorum bı de saça yağ sürmek mi hayal gibi birşey