Gamzearpks Bebeğim 10 aylık evde normal gelişimi olan bir bebek.mutlu ve neşeli ama dışarıda çok durgun .kimseye gülmüyor .parkta sallıyorum tepkisiz.sanki sallanmaktan bile mutsuz gibi böyle bir durum yaşayan varmı üzülüyorum
Melike_ikra Gamzearpks küçücük yaşta hayat onuda yormuş sanırım 🤗🤗 dışarda korktuğu bir şey mi yaşadı acaba canım
sarfinazar Gamzearpks sürekli evde mi vakit geçirdi büyüyene kadar? Çok cikmadiysa dışarı genelde dışarı çıktıklarında dikkatlerini çok şey çekiyor. İnceliyorlar
Gamzearpks Babymomyy1 inşallah bende hergün parka götürmeye başladım.eve pek gelen giden yok etrafımızda çocuk da yoj.ailelerimiz başka şehirlerde.belkide o yüzden böyle oldu.bende üzülüyorum başka bebeklere bakıyorum dışarda bıcır bıcırlar
Gamzearpks sarfinazar dışarı cok cıkardık ama eve gelen giden pek yok.etrafımızda bebek yok.bizim ailelerimiz akrabalarımız şehir dışındalar.