Annekokusu Hanımlar bunu aşamıyoruz. Krizlere giriyor ama nasıl ağlamak duyan işkence var zanneder o derece erken deniyorum olmuyor geç deniyorum olmuyor ne yaparsam yapayım krizlere giriyor
kahrolsunDunya kac aylik benim kizimda 14 ayliktan beri böyle 2 aydir yıldım usandim. hele sallamayi da bıraktı sallayamiyorum pes ettim ama ben öyle agliyorki. o öyle aglayinca kendimi kotu hissediyorum. uykulari bozuldu maalesef gec uyuyor umarim duzeliriz