ikiekmekaldimevegidiyorum eşim idareci, hafta içi full okulda. Bir de akşam gitmek istemiyorum zaten aldığım para değil diyor haklı olarak. Ama bu ailenin büyük çocuğunun sınav hazırlık sürecinde de beraberlermiş. O zaman öğretmenmiş ve bekarmış. Evlendiğimizden beri ilk defa kabul etti. Ki öncesinde de çocuğun önünden ailenin para vermesi vs bana çok onur kırıcı geliyor derdi haklı olarak. Ben hiç özel derse gitmedim, kendimi yeterli görmüyorum bunun için. Adam 300 lira için evde gelip ön hazırlık yapıyor, postu açan arkadaşın söylediği gibi yakıt masrafı yapıyor vs aldığı verdiğine değmiyor haliyle.