bebegım donmeye baslayınca bezını ustunu gıydırmesı acayıp zor olmaya basladı 2 dk degıstırdıgım ust bazen 20 dk buluyor konusuyorum ve elıne bıseyler versemde ılla donucek emeklıcek sız neler yapıyosnz bu durumda nasıl ılgısını cekıp durdurabılırm baska ve ne zaman sabıt durur