Mastitim hala geçmedi 1ay oldu neredeyse. Antibiyotik kullanımın bugün bitt bebeğimi ordan emziriyorum sağım deniyorum ama yok yok yok! Cinnet geçiricem. Sıtma tutup duruyor halsizlik de cabası. Kötüyüm nedir bunun kesin çözümü ya 2 ceviz büyüklüğünde