Gzd3264 merhaba memnun musunuz dysonla ikisi arasında gidip geliyorum malım çocukluyuz slip süpürmesi çok mantıklı geliyor insana ama dyson yeni çıkan submarine modelinden kimse memnun kalmamış gen5 öneriyorlar genelde motor gücünden dolayı o da sadece kuru süpürge. 9000 serisini çok istiyordum ama onunda yorumlarında şarj sorunu ve plastiklerinin eskisi kadar sağlam ve dayanıklı olmadığını okudum ekonomi belli ikisi aynı fiyat hemen hemen ama kararsızlık 🙄 olumlu olumsuz paylaşırsanız sevinirim yani silmesini istiyorum tabi ki ama vileda yapmak değil amacım 😂