havinoyku Philips aqua trio aldım şarja takıyorum %100diyo şarjdan çıkartınca ekran gidiyo ve açma tuşuna basıyoruz açılmıyor.kullanan arkadaşlar bakabilirim nasıl açılımını yaptınız bizmi yapamıyoruz acaba veya pil falan mı takılıyo