sedasazak Ek gıdaya başladığımızdan beri geceleri gazını çıkaramıyor daha doğrusu afedersiniz ben çocuğumun hiç osurduğunu duymadım bilmiyorum napmam gerekiyor çıldırmak üzereyim uyku uyumuyoruz sabrım kalmadı artık
cataasya sedasazak glutene falan duyarlı olabilir mi ? Bizde ek gıdaya yeni geçtik. İrmik verdiğim günün gecesi mahvolduk. Bir süre erteledim mesela.
Elonice sedasazak Ayni sorun bizdede var bizimkide nadir osuruyor ama artik gece olucak uyutucam diye ödüm kopuyor mafolduk ya. 8 aylik olduk 7. Aydan beridir böyle gaz bitti diyoduk geri geldi hemde fena sekilde uykusunda surekli kivraniyor aglayarak uyaniyor uykuda cok nadir cikarabiliyor alt gazini napicagimi sasirmis durumdayim doktora gittim anlattim bu ayda gaz olmaz dedi gonderdi baska doktora gitmeyi dusunuyorum suan caresizim kafayi yemek uzereyim😔
Dilekkk099 sedasazak ek gıdaya geçince yoğurt oğluma gaz yapıyordu bir süre vermedim deneyin belki yoğurttur
sedasazak Elonice bizim gittiğimiz doktorda bu ayda gaz olmaz dedi ama bariz bi şekilde var çocuk gazını çıkarabilirse mışıl mışıl uyuyor valla önceden relaktaz gaz damlası kullanıp faydalanmıştık şimdi tekrardan başladık
Elonice sedasazak Evet evet ayni fikirdeyim gazini cikardimi misil misil uyuyor acaba baska doktorami gotursem diyorum bende yani bilmiyorum napicagimizi sasirdik. Ek gidaya bi basladik baslamaz olaydik bebek resmen 8. Ayda kolik oldu ya resmen😂 damla nasil ise yaradimi tekrsr peki
Gmzkyr Elonice 9. Ayda bizde yaşamıştık , bağırsaklar adapte oluyor sanırım. Uyumadan önce gaz yapan şeyler vermemeye çalışıyordum ve kimyon çayı içiriyordum 1 ay içinde düzeldi
Elonice Gmzkyr Kimyon çayına bende başladım ⅘ gundur %70 azalma oldu gibi sanki uykusunda en azindan daha az sanci cekiyor 🥹
y_nilos Kızım 15 aylık, ona bile bazen yedikleri gaz yapıyor. Gaz yapan şeyleri gözlemle, azalt vermeyi. Azaldıkça gider gaz problemi. Ben öyle yaptım. Mesela hâlâ daha kızıma mercimek çorbası gaz yapıyor. Bir kere veriyorum, bir daha vermiyorum.