yasminlinaa Merhaba arkadaşlar Bebeğim 10 günlük oldu ve hala göbeği düşmedi Gününden itibaren de doktorun tavsiyesi ile Furacin merhem kullanıyoruz bir etkisi olmadı sanırım anlayamadım Sizin kaç günde düştü ve bu merhemi kullanan varsa ne kadar sürede etki etti
annesinim yasminlinaa benim bebeğimin 15. Gününde düştü canım normal bence de ben batikon döküyordum öyle demişti bana doktor
One-life yasminlinaa kızımın 11. Gün düşmüştü bi sıkıntı yaşamadık bakımına dikkat edin iki haftaya düşmesi normal diye biliyorum
Aysenur41- Benim bebeğim 3. Gününde sariliktan hastanede yatmıştı orda bezini değiştirirken düştü 5. Gününde hatta ben korkmuştum ben bişey yaptım diye tabi ilk annelik ağlamıştım hatta hemşire bişey yok göbeği düşmüş demişti 😊
yasminlinaa annesinim batikon demedi bize de merhem söyledi oda etki etmiyor diye sürmedim bugün Siz yıkadınız mı peki göbeğin düşmesini beklediniz mi
Aslaninannesiiiii yasminlinaa evet bekledim😵💫 çünkü Dr göbeğine kesinlikle su gelmemeli demişti risk alamadık, birde Dr bir temizleme ürünü önermişti ondan geç düştü diye düşündük
Aysenur41- yasminlinaa hiç unutmuyorum nasıl ağlamıştım göbeği düşünce 😊 yeni annelik bambaşka bir şey ikincide böyle olur mu bilmem 😊
yasminlinaa Heymissbon 1 ay uzun bir süreçmiş umarım o kadar sürmez bizim ☺️ herhangi bir ilaç kullandınız mı
miniciikbalannesi 15 gün düşmedi doktora götürdüm bakmadı bile normal dedi ama göbeğin kenarına sargı bezi dolanıyor ya o yapışmış annem kantaron yağı döktü iyice bez çıktı göbek te çıktı galiba göbek düşmüştü bez tutuyordu
Defnegzm yasminlinaa Ağustos ayında doğum yaptım aşırı sıcaktı doktor normalde yıkamayın diyoruz ama çok sıcak yıkayın hergün dedi ona rağmen 4. günü düştü göbeği