Bebeğim 5 aylık ve doktorumuz artık tadım yaptırabileceğimi söyledi ancak ne şekilde ilerlemem neler yapmam gerektiği konusunda herhangi bir şey söylemedi. Ben sorduğumda muz, armut, havuç vb. yalatabilirsin, yediğin yemeklerin suyundan tattırabilirsin dedi. Bizim yemeklerimiz baharatlı ve salçalı yani bu bebek için uygun olur mu ya bilemedim kafam karıştı ne şekilde ilerlememiz gerekiyor. Araştırma yaptığımdan herkes 3 gün kuralıyla geçirmiş hep.