Kızlar kızım 12 aylık oldu 10 . Ayda vajinasının tamamen yapışık zar ile boydan boya kaplı olduğunu fark ettim kontrol ediyordum ama fark etmeden yapışmış doktora gittik östrojenli krem verdi kulak çubuğuyla 3 günde actim . Şimdi tekrar yapışma başlamış :( çocuk cerrahisine gidip tamamen kapanınca cerrahi işlem ile açtırmamı söylediler daha yeni 1 yaşına girdi ben ne yapacağım ya . Bezini açınca elini orasına götürüp ağlıyor dokunacağım diye korkuyor başına gelen var mı ya ne yaptınız