Nonames05 Merhaba anneler 32. Haftada yasal iznimi almak istiyorum ama izne ayrıldıktan sonra ilk ücretimi ne zaman alabiliyorum
sezer2022 Nonames05 kurumla görüşüyorsunuz, kimi aylık alıyor kimi toplu alıyor,, ben ilk yarısını doğum yaptığımda, kalanını da ücretli iznim bittiğinde toplu almıştım
Lazziya23 Nonames05 ben geçen sene doğum yaptım maaşınız doğumdan sonra yatıyor çocuk doğmadan yatırmadılar benim maalesef 🥹 çocuk doğduğu günden izne çıktığım günü bir sonra çocuk doğduktan sonra 2 defa da yatırdılar kalan süreyi
Abaegrk Nonames05 iki seferde ödeniyor. İlk yatan para doğumdan 1 hafta 10 gün sonra yatti ikinci yatanda iznim bittikten sonra yatti. SGK tarafından yatırılıyor zaten iş yeri sadece sizin rapor bildiriminizi yapıyor ödeme kısmıyla alakalı değiller
Aminemm_ Nonames05 bazı işyerleri parça parça yatırıyor bazıları toplu şekilde yatırıyor ben parça parça almıştım