Kızlar 4 ay 20 günlük bebeğim var göğsümde bebeğimin ağzını aldığı yerde değil de üst taraflarda böyle yuvarlak bir kızarıklık oluşmuştu üzeri de küçük küçük kabarmıştı ama kanama vs olmadı birkaç gün sonra da üst tarafında oldu hafif kaşıntı olmuştu sonra o kabarcık söndü şimdi izi ve rengi kaldı bir de pul pul oldu sanki ikisinde de sertlik vs yok hamdolsun emzirmeden kaynaklı bi durum mu başına gelen var mı