Seda-78 Sevgili güzel anneler, doğum yapali 2 ay oldu ve adet olmadım bu aralar yumurta akı kıvamında akıntı geliyor bi ara bayağı yoğun geldi hatta sizlerde de öyle oldumu beyaz uzayan akıntı
Janss Seda-78 Yumurtlama dönemlerinde olabiliyor . Koku,sarılık,kaşıntı vs gibi bir durum olursa doktor görmeli .
Seda-78 Arelll bi kaç yorum okudum ben. Yumurtalar olgunlaşiyor falan diyordu. Bide hamilelik belirtisi falan diyodu
Janss Seda-78 Doktor görmeli 🤦🏼♀️ Enfeksiyon ya da mantar olmuş olabilir . Tedavi gerekir . Boyutuna göre eşli tedavi de önerilebilir .
EsmaTugra Ya bende de var 40 kanamam bittiğinden beri 2 ay 25 günlük olduk dr gidicem artık rahatsız oluyorum
Seda-78 [bilinmeyen] internette falanda o şekilde en iyi nasıl ifade edebilirdimki kusura bakmayın gerçekten o yönden düşünmedim