dmlaasfkgn Kızlaaar 3 yaş anneleriiii ne durumdasınız benim oğlum aşırı hareketli bir çocuk ve söz dinlemiyor yani ben telefonla konustuğumda bas bas bağırıyor anneee diye oğlum bekle bitince duyacağım sana cevap vereceğim diyorum aynı devam yanş bi benimki mi böyle diye düşünmeye başladım 😅
enguzeli dmlaasfkgn benim oğlumda tam 3 yaşında uslu bir çocuk ama bu aralar aşırı aşırı ağlak mesela kahve yapıyorum anne yardim edeyim mi diyor et diyorum yanlışlıkla kahveyi ben karıştırdım 1 saat ağladı
Mnli dmlaasfkgn geçen sene biz de böyleydik her gün parka götürüp yoruyordum bir de haftada 2 gün spora yazdırdık çok katkısı oldu hem fiziksel hem de bize zihinsel 😅
baroayse dmlaasfkgn benimki de çok fena, koltuğa çıkıp üstüme atliyor, eli de çok ağır vurduğu yer sızlıyor, uyuyana kadar anne kalk ,anne benimle oyna, anne spor yapalım, anne dans edelim, devamlı boyle
AlpBeyinAnasi dmlaasfkgn aynı 🥲 asla yaramaz değil, bilerek vurup kırmaz ona lafım yok ama çok hareketli gerçekten. Bir saniye susmuyor desem yeridir, eşim akşam sen bütün gün nasıl dayanıyorsun bu gürültüye diyor😂😂
Babymomyy1 Evde erkek çocuğu beslenmez derler ama benimki kız düz duvara tırmanıyor ve daha 1.5 yaş 🤣
enguzeli dmlaasfkgn neden diye sorgulamıyorum 😁 bide diyor ki canim annemsin ama ağlayınca beni mutlu et 😁😁 Yok diyor gözyaşım gitsin istersen video aç 😁
Mnli dmlaasfkgn hareket eğitimi diye geçiyor o yaş grubu için jimnastik ile parkur karışımı gibi bişey survivor parkurları gibi parkurlar oluyordu çocuklara uygun 3 yaş için jimnastik de ideal ama hareket eğitimi biraz daha eğlenceli 3.5 yaşında da buz patenine başladı hala devam ediyor buza
dmlaasfkgn AlpBeyinAnasi Benimkide kırıp dökme yok yani bilerek zarar vermez hiç ama bilmeyerek başımızı şişiriyor😂
aysuuun dmlaasfkgn bizimkide öyle Malesef 1dk oturmaz çok hareketli olduğu için kiloda almıyor 2yasinda 11kilo Sizinki kilosu nasil
dmlaasfkgn aysuuun Benimde 2 ay sonra 2 yaşına gircek oğlum var birde oda 12 bucuk sizinkide zayıf değil bence persentilde normalse kafanıza takmayın
Melekhnm dmlaasfkgn benimki laf söz dinliyor 2.5 yaşında ama nasıl desem illa o bi kere izin vercem örnek ATM den para çekecem Bendr basacam kart okuyorum martte ben basacam kapıları ben kapatacam , yeni tuvalet eğimini tamamladık ordan çıkmıyor ellerini yüzünü on kes yıkıcak yada orda çisi bitmis bekliyor inadına gelmiyor ayyy 😂😂ben ben ben ben hep o minibüse binerken bile ben binecem varsın yok de ağlıyır geri otobüsten inip geri biniyor 😂😂😂