Tugbaduru4 makinalara göre çok değişiyor. Ben de 4 makina var. 2 sinin(lansinoh ve avent)parçaları çok eskidiği ve sarardığı için kullanmıyorum. Kiwi şarjlı ve momcozy kullanıyorum giyilebilir olanı. Momcozy yapıştığı için bayağı iyi çekiyor. Geçen diş tedavisi oldum sütü sağıp dökmem gerekiyordu herbir makina farklı miktar çıkardı. Öncesinde ve sonrasında elle sağım yapın, bir de sağarken ılık havlu koyuyorum göğsüme