Benim kızım da öyle. Atopik dermatit teşhisi konuldu hatta. Mustela stetiatopia+ isimli nemlendiricisi kullanıyorum. Her gün banyo yaptırıp sürmen lazım dedi. Banyo yaptıramadığın günlerde temiz bezle her yerini silip sürmen gerekiyor dedi. Sürdükten sonra kızarıklıklar geçiyor hemen.