Merhaba, bebeği arkus sebebiyle ameliyat olmuş anneler ya da açık kalp ameliyatı olmuş anneler lütfen yardımcı olun.
Bebeğime anne karnında sağ aortik ark anomalisi teşhisi konuldu. Doğumdan sonra çocuk kardiyoloji doktoru kontrolüne girdik. Tomografi sonucu double aortik ark (sağ dominant) olduğu belirlendi. Nefes borusunu %60, bornşları %70 sıkıştırdığı saptandı bu sebeple de ameliyat olmasına karar verildi.
Oğlum şuan 2 aylık ve kısa zaman sonra ameliyat olması gerekiyor. Ameliyat açık kalp ameliyatı şeklinde olacak ve ben çok tedirginim.
Riskli ve zor bir ameliyatmış.
Hastane süreciniz nasıl geçti?
Yoğun bakımda kalması gerekti mi?
İyileşme sürecinde nelere dikkat ettiniz?