ankarahanimefendisi Gündüzleri emzirmeyi bıraktım gece çok kalkıp emiyor diye. Doğru mu yapıyorum acaba bilgi sahibi olanlar yazarsa sevinirim. Aşamalı bıraktırmak gerekiyormuş. Ama gündüz hala emmesi gerekiyorsa günde kaç kez mesela?