Tubacnr0 merhaba, geçmiş olsun.
Teyzem 1,5 aydır öksürüyor ve geçmiyor. Yeni bir salgın gibi bişi bu sanırım. 2 kutu antibiotik bitirdi, fayda etmedi. Şu an hava kullanıyor. O da sadece atak anlarını rahatlatıyor. Cigerler temiz, allerji değil. Çok ilginç gerçekten teşhiste yok tedavi edici bişi de.