merveozelll Kızım 4 aylık çok saçlı ne yaptıysam konağı geçmedi sizin bana önerebileceğiniz bir şey var mı acaba ?
Kelebek_45 merveozelll zeytinyağı surup iyice yumuşacıktan sonra tarama bide karbonat döküyorlarmış zeytinyağıyla birlikte denediniz mi
Abaegrk merveozelll benim bebeğim de çok saçlı doğdu ben düzenli zeytinyağı yaptım her banyo öncesi ve geçti. Dr konak şampuani demişti ama gerek kalmadı
TgbHmzz merveozelll O zaman bir doktora sorun belki dermatolojik birşeydir ona göre bir şampuan falan verirler.