tazeanne98 Hanımlar 23 günlük kızım bugün altını değişirken dışkısı resmen sıvı geldi. Su gibiydi? Normal mi? Sadece emzirdiğim için zaten baya ishaldi ama parçasız ve sarı su olunca biraz endişelendim
atlasinem Normal diye biliyorum benimde 24 günlük bebeğim var hep su gibi yapıyor.Normal değilse bende bilmiyorum😅 ve rengi altın sarısı hep en basından beri